Tuesday, February 24, 2009

Pemilihan Puteri UMNO Malaysia

Pada petang tadi, telah berlangsung sesi menentukan nombor untuk pertandingan pemilihan jawatan UMNO pusat di semua peringkat termasuk untuk jawatan-jawatan Pergerakan Puteri UMNO Malaysia, bertempat di Dewan Tun Razak 3, PWTC KL.

Sepertimana yang rakan-rakan Puteri sedia maklum, saya dengan rendah hati telah pun menawarkan diri bertanding untuk jawatan Naib Ketua Puteri UMNO Malaysia. Setelah mendapat cukup pencalonan dari rakan-rakan seperjuangan, borang penerimaan pencalonan telah pun saya hantar ke ibu pejabat UMNO Malaysia minggu lepas.

Pada cabutan yang sudah, saya memperolehi Nombor 2 bagi jawatan Naib Ketua Puteri UMNO Malaysia.

Saya berharap agar rakan-rakan sudi memberikan sokongan kepada saya demi memastikan kesinambungan suara & perjuangan Puteri terus mantap dalam parti yang kita cintai ini.









No comments:

Post a Comment